دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
حضرت علی اصغر

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از برگزاری مسابقه ی کتابخوانی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت:مسابقه ی کتابخوانی ویژه کودکان  ۸ تا ۱۲ سال در دو بخش دختران و پسران در کانون های مساجد استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه دختران خلاصه زندگی نامه حضرت رقیه(س) و پسران نیز خلاصه زندگی نامه حضرت علی اصغر(ع) را بصورت مکتوب می نویسند، افزود:دست نویس بودن مطالب منحصرا توسط کودکان، از جمله شرایط شرکت در این مسابقه خواهد بود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان تجلیل از کتابداران و فعالان حوزه کتاب،برگزاری نمایشگاههای کتاب،برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه هفته ی کتاب و همچنین برگزاری جلسات نقد کتاب را از دیگر برنامه های هفته ی کتاب و کتابخوانی در کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۹۴ کتابخانه مسجد و ۵۹ کتابخانه ی باز در مساجد استان لرستان دایر است توجه بیش از پیش به نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را در بین احاد جامعه خواستار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha