چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
امیری - امور مشاوره معاونت تهذیب

حوزه/ مسئول دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه کشور از تولید ۵ نرم افزار«طلبه موفق»، «ازدواج موفق»، «استاد موفق»، «زندگی موفق» و «مشاور موفق» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام امیری امروز در جمع معاونین تهذیب حوزه علمیه استان یزد با بیان اینکه حضور مشاوران حوزوی در مدارس از نیاز های ضروری حوزه های علمیه سراسر کشور است، اظهار داشت: حوزه های استان ها کشور باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که مشاوران حوزوی حداقل یک ساعت در مدارس حضور داشته باشند ، تا مشکلات طلاب را با ارئه مشاوره برطرف سازند.

مسئول دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه کشور در خصوص 5 نرم افزاری که دفتر امور مشاوره معاونت تهذیب حوزه های علمیه طراحی کرده است، گفت: یکی از این نرم افزارها، «نرم افزار طلبه موفق» است که در خصوص مدیریت تحصیلی ، کنترل غرایض جنسی و احساسات، در حدود 30 ساعت فیلم است که نکات بسیار خوبی در آن گنجانده شده و لازم است طلاب جدیدالورود حتماً یک بار این نرم افزار را ببینند.

وی در خصوص دومین نرم افزار تولیدی گفت: «نرم افزار ازدواج موفق» که زمان و مواردی که یک طلبه در خصوص ازدواج باید بداند، در آن گنجانده شده است.

مسئول دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه علمیه با اشاره به «نرم افزار استاد موفق» افزود: این نرم افزار در حدود50 ساعت فیلم می باشد که روش اصلاح و تربیت برای اساتید در آن به خوبی تشریح شده است.

 حجت الاسلام و امیری دو نرم افزار تولیدی دیگر را «نرم افزار زندگی موفق» و «نرم افزار مشاور موفق» دانست و تصریح کرد: معاونین تهذیب مدارس علمیه استان یزد با توجه به اینکه این 5 نرم افزار نکات بسیار خوب و کاربردی دارد را تهیه کنند و با ایجاد انگیزه در بین طلاب سعی کنند مفاهیم آموزشی این نرم افزارها در ذهن طلاب بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha