یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز

حوزه/ امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: با نهادینه کردن تفکر بسیجی می توان بخشی مهمی از مشکلات جامعه را در حوزه های مختلف اجتماعی ،اقتصادی، سیاسی و مرتفع کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام ارزنده عصر امروز در جمع مسئولان فرهنگی و اجرایی با گرامیداشت هفته بسیج افزود: مدیران دستگاه های دولتی و اجرایی باید با روحیه و تفکر بسیجی فعالیت های خود را انجام دهند چرا که خدمت خالصانه تنها با روحیه بسیجی و خالصانه صورت می گیرد.

وی  با بیان این که فرهنگ بسیجی در جامعه باید بیش از بیش در بین مردم نهادینه شود تصریح کرد: وجود تفکر و روحیه بسیجی در تمام حوزه ها می تواند برای مشکلات اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی جامعه اسلامی گره گشا باشد لذا باید این امر مهم در جامعه نهادینه شود و در اولویت و راس فکری تمام ارگانهای دولتی و غیر دولتی باشد.

امام جمعه الیگودرز، با بیان اینکه اگر مدیران با روحیه بسیجی برنامه های خود را انجام دهند موفق هستند خاطر نشان ساخت:مدیران با خدمت خالصانه و بدون چشم داشت در رفع مطالبات به حق مردم اقدام کنند تا علاوه بر رفع مشکلات منطقه ای رضای پروردگار را برای خود به ارمغان بیاورند.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه برگزاری برنامه های هفته بسیج باید با شکوه خاصی برگزار شود گفت:برگزاری مراسم یادمان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان یکی از برنامه های محوری هفته بسیج است که باید با شکوه خاصی برگزار شود. چرا که تداوم این انقلاب و حفظ آرمان های امام راحل مدیون خون شهدا می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha