چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
آیت الله موسوی اردبیلی و حجت الاسلام ربانی

حوزه / ارائه خدمات فرهنگی از بروز آسیب در بین فرزندان جلوگیری می‌کند و مرکز خدمات باید ارائه این خدمات به خانواده‌ها و فرزندان طلاب را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه  و جمعی از مسئولین این مرکز ضمن تقدیر از ارائه خدمات فرهنگی ویژه خانواده طلاب در مرکز خدمات بیان کردند: فعالیت‌های مرکز خدمات در زمینه فرهنگی و هویت بخشی به خانواده طلاب بسیار مفید و مؤثر بوده و توانسته اثرات خوبی را در فرزندان طلاب داشته باشد.
ایشان ادامه دادند: ارائه خدمات فرهنگی از بروز آسیب در بین فرزندان جلوگیری می‌کند و مرکز خدمات باید ارائه این خدمات به خانواده‌ها و فرزندان طلاب را در اولویت کارهای خود قرار دهد.
معظم له با بیان اینکه نیت شما باید خیر و برای خدا باشد ابراز داشتند: ارائه کارهای فرهنگی در هر زمینه‌ای که باشد خوب است فقط باید نیتتان برای خدا و خدمت به خلق باشد.
ایشان در ادامه، کار و تلاش را عامل اصلی از بین بردن فقر در جامعه عنوان و خطاب به کارآفرینان و جوانان مطرح کردند: در جامعه ما کار به اندازه کافی وجود دارد فقط کافی است که جوانان همت کافی برای کار کردن داشته باشند تا بتوانند با کار کردن ریشه فقر را در جامعه از بین ببرند.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha