یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی رمضانی - کانون‌های فرهنگی مساجد قزوین

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین از نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی با حضور طلاب در کانون های مساجداستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در جلسه تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی مد‌ها متان اظهار کرد: برگزیدگان استانی جشنواره قرآنی مد‌ها متان به مسابقات کشوری که در اصفهان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء برگزار شده و امسال نخستین سالی بود که توانستیم در بخش خواهران و در رشته حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل نیز این مسابقات را برگزار کنیم.

حجت الاسلام رمضانی یادآور شد: قریب به ۱۰۰۰ نفر در برنامه‌های قرآنی امسال شرکت کرده‌اند و هر مسجد و سازمانی که بتواند مجری طرح تلاوت نور باشد از طرح‌های حمایتی این کانون بهره‌مند خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه های این سازمان اشاره و  اذعان داشت: یکی از برنامه‌هایی که در حال اجرا است بحث سبک زندگی است که ۳۵ کانون مکلف شده اند ۶ جلسه  در این زمینه با همکاری و حضور اساتید روحانی، با موضوعات مختلف اجرا کنند .

 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین با بیان اینکه ۳۰۵ کانون فرهنگی و هنری در سطح کل استان قزوین راه اندازی شده است، افزود:  اعتبار خوبی در هشت ماهه جاری سال ۹۴ در بخش‌های آموزشی و فرهنگی به کانون‌های استان پرداخت شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha