چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تبلیغ

حوزه/ نشست تخصصي«تبليغ چهره به چهره» ويژه دهه آخر صفر، با حضور طلاب و روحانیون، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی، برگزار مي كند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، اداره علوم قرآني آستان قدس رضوي در راستاي اشاعه روش هاي تبليغي و با در نظر گرفتن اهمیت امر تبلیغ و ضرورت افزایش مستمر دانش ها و روش های تبلیغي نشست تخصصي «تبليغ چهره به چهره» را برگزار می کند.

اين نشست تخصصي با حضور طلاب و روحانیون، 16 آذرماه، ساعت 14:30 تا 16 در تالار شيخ طبرسي بنياد پژوهش هاي اسلامي آستان قدس رضوي و با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين صادق گلزاده، مدیر کل اطلاع رسانی و تبلیغ نوین دفتر تبليغات اسلامي برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تبلیغ چهره به چهره به نوعی از تبلیغ و کار فرهنگی اطلاق می‌گردد که فعال فرهنگی در آن مستقیماً و به صورت رو در رو با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. اين روش کارآمدترين شيوة ابلاغ و انتقال معارف و احکام ديني است، زيرا در اين شيوه زبان، مكان، شیوه القا و موضوع پيام، در ارتباطي بسيار نزديک متناسب با نياز و فهم مخاطب در نظر گرفته مي‌شود و مبلّغ، طبيبانه ذهن و عواطف مخاطب را با درياي بي‌پايان معارف الهي درگير نموده و مسير هدايت را برايش هموار مي‌کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha