شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن نواب

حوزه/ رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب تصریح کرد: امروز یکی از مهم ترین آفات خطرناکی که جنبش دانشجویی را تهدید می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فرارسیدن 16 آذر ، روز دانشجو ابراز داشت: هوشیاری و بصیرت سیاسی و انقلابی، مهم ترین نیاز یک دانشجوی ایرانی و مسلمان است که بتواند در برابر توطئه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب بایستد و آن ها را خنثی کند.

وی همچنین افزود: شرایط کنونی ما می طلبد که دانشجویان هوشیارانه رفتار کرده و در دام جناح ها و احزاب سیاسی که به دنبال سودجویی خود از جریان دانشجویی هستند، نیفتند.

رییس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه در ادامه با بیان این که لازمه تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه ها و تحول و پویایی آن ها، پرهیز از آفت سیاست زدگی است، گفت: ما معتقد به پویایی و نشاط سیاسی در دانشگاه هستیم اما ایجاد تنش و درگیری روانی و فکری در دانشگاه ها آن هم با اهداف و اغراض سیاسی خاص به هیچ وجه به صلاح نبوده و مطلوب نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز با وجود حدود چهار و نیم میلیون دانشجو ده ها هزار استاد و عضو هیئت علمی دارای سرمایه عظیم و گرانقدر علمی و فرهنگی است که ما موظفیم از آن به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha