جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار - مشهد اردهال

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اثر بخشی نامه اول مقام معظم رهبری که باعث شد جان های تشنه حقیقت، واکنش مثبتی به آن داشته باشند، گفت: نامه دوم رهبر انقلاب در واقع نتیجه بازخورد مثبتی است که جوانان غربی از خود نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی تبار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی، گفت: نامه اول رهبر انقلاب توجه جوانان غربی که حقایق انقلاب اسلامی ایران را به گونه دیگری شنیده بودند را جلب کرد.

وی، صداقت را ویژگی بارز نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این نامه ذهنیت ها را به سوی ایران اسلامی کشاند و توجه کسانی را هم که شناختی از ایران نداشتند، به این نکته جلب کرد که این پیام چه نوع پیامی است و چه چیزی موجب شده که رهبر عالی یک کشور به جوانان غربی نامه بنویسد، آن هم شخصی که یک اندیشمند بزرگ و انسان فرهیخته است و فارغ از مادی گرایی جهان امروز، به فکر اثر بخشی بر جوانان اروپا و آمریکا است.

امام جمعه مشهد اردهال با اشاره به اثر بخشی نامه اول مقام معظم رهبری که باعث شد جان های تشنه حقیقت، واکنش مثبتی به آن داشته باشند، گفت: نامه دوم رهبر انقلاب در واقع نتیجه بازخورد مثبتی است که جوانان غربی از خود نشان دادند.

وی افزود: محتوای این دو نامه خوراک معنوی خوبی در دنیای مدرن و دور از معنویت بود و نشان دهنده آن است که در ورای دنیای تاریک غرب، دین اسلام می تواند جوانان غربی را به سمت سعادت واقعی هدایت کند.  313/38

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha