پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
آیت الله بروجردی

حوزه/ همایش ملی عالم واقف با هدف نکوداشت خدمات ارزنده عالم واقف آیت الله العظمی بروجردی(ره)، در سالن کنفرانس دکتر شهیدی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام رضا گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد،  امروز در حاشیه این همایش، در جمع خبرنگاران با اشاره به دریافت 70 مقاله به دبیرخانه همایش، گفت: از مجموع مقالات دریافتی سه مقاله ارائه  و از پنج مقاله برتر نیز تجلیل شد.

وی با اشاره به اینکه مقالات با موضوعات و عناوین نقش آیت الله العظمی بروجردی(ره)  در ترویج فرهنگ وقف، جایگاه عالمان دین و حوزه در تبلیغ و تبیین فرهنگ وقف، وقف و حوزه های علمیه، وقف در اسلام وقف منظر قرآن و  اهل بیت علیهم السلام و تاثیر وقف در تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: هفته وقف فرصت مغتنمی برای تبلیغ، ترویج و تبیین سنت نیکوی وقف و معرفی واقفان خیراندیش به جامعه است.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد یادآور شد: آیت الله العظمی بروجردی(ره) دارای موقوفات متعددی در خارج و داخل کشور است که  مسجد هامبورگ آلمان، مسجد اعظم قم و موقوفات متعدد در روستاهای بروجرد تنها بخشی از موقوفات آن مرجع عالیقدر جهان تشیع است.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha