چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
آیت الله ناصری/ امام جمعه یزد

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ایران تنها کشوری در منطقه است که بازیچه مستکبران قرار نگرفته است، گفت: ورود نظامی ترکیه به مسائل منطقه با هدف تقویت داعش است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، در نشست اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یزد با اشاره به آیاتی از سوره لقمان، این آیات را «آیه بازرسی» دانست و اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تا به الآن و در آینده با هدف نجات انسان‌ها از زیر سلطه استکبار و حفاظت از دین مردم فعالیت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: در هر زمینه و فعالیتی که هستیم، باید از دنیا به‌عنوان بستری برای زندگی و عبادت بهتر مردم استفاده کنیم که زمینه سعادتمندی آنها فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه غرب هدف از زندگی را گم کرده و در سرگردانی به سر می‌برد، گفت: برخورد آمریکا با داعش نمونه‌ای از این سرگردانی است که در آن به هیچ عنوان نجات انسان‌ها و کمک به مظلومان نبوده، بلکه به‌دنبال پیاده کردن سیاست‌های استکباری هستند.

امام جمعه یزد با اشاره به این که ورود نظامی ترکیه به مسائل منطقه با هدف تقویت داعش صورت گرفته است، ادامه داد: داعش در سوریه در حال شکست خوردن است، از یک طرف ترکیه را به میدان می‌فرستند و از طرف دیگر سعی می‌کنند با زدن هواپیمای روسیه، این کشور  را در مبارزه با داعش سرد کنند تا مانع پیروزی دولت سوریه در برابر داعش شوند، از طرف دیگر ائتلاف علیه داعش را تشکیل دادند که بتوانند پول‌های عربستان را بگیرند و به‌نفع منافع خود استفاده کنند، البته به تقویت داعش نیز می‌پردازند.

وی، یکی از توطئه‌ها علیه ایران را کاهش قیمت نفت دانست و گفت: عربستان هم به ایران و هم به خودش خسارت وارد کرد تا ایران را زمین‌گیر کند، اما نکته جالب اینجاست که آمریکایی‌ها راه را برای عرض اندام عربستانی‌ها هم بسته‌اند و نمی‌گذارند که حتی فکر ایستادگی در برابر غرب به ذهن آنها خطور کند.

امام جمعه یزد با تاکید بر این که ایران پس از انقلاب، تنها کشوری در منطقه است که به بازیچه استکبار تبدیل نشده، گفت: باید عزت، استقلال، وحدت و کرامت جامعه را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تأکید بر اینکه رأی مردم در انتخابات ارزش و کرامت دارد، گفت: در ایام انتخابات گاهی مواقع متأسفانه در برخی شهرها و مناطق، تفرقه‌هایی بین افراد مختلف ایجاد می‌شود، باید به مردم گفته شود که هدف انتخابات، خدمت به انسانیت و ایجاد وحدت در جامعه است.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha