چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
بانوان فضای مجازی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به اهمیت فضای مجازی برحضور پررنگ طلاب خواهر در این محیط ها و پاسخ به شبهات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزار «حوزه» از مازندران،حجت الاسلام چینی ساز، استاد اخلاق حوزه مازندارن در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا ( سلام ا... علیها ) شهرستان جویبار با اشاره به تاثیر و نقش خواهران طلبه به عنوان سفیر دینی در خانواده و اجتماع، بیان داشت: اساسی ترین مسئولیت یک زن در خانواده، تعلیم و تربیت است که آشنایی خواهران طلبه با فقه و تفسیر و... کمک می کند تا خانواده ای سالم بر اساس تعالیم و آموزه های ناب دینی داشته باشند .

وی با تاکید بر نقشی که زنان در طول تاریخ در راه ترویج و نشر معارف دینی داشتند گفت : زنان همواره از صدر اسلام مدافع و مروج دین الهی بودند و  از میان آنان حضرت زهرا ( سلام الله علیها) گوهر بی مثال دو عالم و  حضرت زینب (سلام الله)  که تربیت یافته  دامان عصمت بود، نمونه های بارز آن  می باشند.

استاد اخلاق حوزه در پایان با اشاره  به مساله ضرورت تبلیغ دین توسط طلاب خاطر نشان نمود: علومی که خواهران طلاب درحوزه علمیه می آموزند، ممکن است مستقیما به درد جامعه نخورد؛ زیرا مردم از یک طلبه چیزهایی طلب می نمایند که در ایام تحصیل فرا نگرفته اند. لذا طلاب در کنار تحصیل علوم دینی، باید خود را برای بررسی و پاسخ دهی به شبهات رایج دینی و همچنین  فعالیت در فضاهای مجازی آماده و مجهز نمایند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha