شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جنگ نرم

حوزه/ مشاور رئيس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: مقابله با جنگ نرم و تحکیم مبانی تشیع از مهمترین رسالت ها و وظایف مبلغان و فعالان دینی در عصر کنونی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، محمد علی سلیمانی، شامگاه چهارشنبه در همایش "بررسی مسائل جهان اسلام و خطر جریان های تکفیری"، در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، گفت: مبارزه با جریان ها و نحله های انحرافی و برگزاری دوره های بصیرت افزایی در راستای تحکیم مبانی اعتقادی جوانان از رسالت های مبلغان و دستگاه های دینی و فرهنگی است.

مشاور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: باید با برنامه ریزی های جهت دار و صحیح و هماهنگی دستگاه های فرهنگی، در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی، طلاب و روحانیون را افسران مقابله با جنگ نرم خواند و افزود: مبلغان به ابزار مقابله با جنگ نرم که دانش و آگاهی روز است، مجهز شوند تا بتوانند در این عرصه تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

 سلیمانی با اشاره به این که دفتر تبلیغات اسلامی براساس رسالت ذاتی خود، ارائه آموزش های کاربردی و فرهنگی ویژه طلاب و روحانیون را در تمام استان ها، در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: امروز جریان های تکفیری قصد ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) را دارند، لذا باید روز به روز بر آگاهی و دانش مبلغان افزوده شود تا با انتقال این دانش ها در منابر به بصیرت افزایی جوانان کمک نمایند.

مشاور رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: در کارگاه های آموزشی، مبلغان زیر نظر اساتید مجرب، سلسله مباحث گفتمان های دینی، نشست های معرفتی و بصیرت افزایی را با هدف انتقال به افراد جامعه فرا می گیرند.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha