یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی/ مدیر مدرسه سرپل ذهاب

حوزه/ نماز وحدت به مناسبت فرارسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور مسئولان، مدیران، طلاب و روحانیون شهرستان سرپل ذهاب در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از کرمانشاه ،حجت الاسلام مختار سلیمانی، در این مراسم با تسلیت به مناسبت شهادت شهید آیت الله دکتر مفتح و تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز وحدت حوزه و دانشگاه عنوان داشت: حوزه و دانشگاه با اتحاد و همبستگی در مسیر اهدافی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفته شده حرکت می کنند و قطعأ با وحدت میان این دو نهاد مقدس، آرمان های امام و انقلاب نیز تحقق خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه از ضروریات است لذا مسئولان این دو نهاد با تعامل و همکاری باید همپای یکدیگر در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی حرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان سرپل ذهاب با تشریح برنامه های این مدرسه ابراز داشت: تدریس علوم دینی به صورت پژوهش محوری در این مدرسه برگزار می شود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان برنامه های تهذیبی و تبلیغی مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: برگزاری کارگاه های شناخت فرقه های ضاله و وهابیت با حضور اساتید اعزامی از قم، برپایی جلسات اخلاق به صورت هفتگی و سبک زندگی اسلامی از مهم ترین برنامه های این مدرسه به شمار می رود.

وی از اعزام مبلغان و روحانیون به مدارس سطح شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و بیان داشت: با همکاری مدرسه علمیه و آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب، طلاب و روحانیون در راستای ترویج و تبلیغ دین اسلام و برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی، تبلیغ چهره به چهره و موارد دیگر به صورت دوره ای به مدارس این شهرستان اعزام می شوند.

استاد حوزه علمیه عنوان داشت: هم اکنون 45 طلبه  در مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در چهار پایه مشغول به تحصیل علوم دینی هستند که تقریبأ نیمی از این طلاب را طلبه های بومی تشکیل داده اند.

وی در پایان تصریح کرد: امید است که با احداث خوابگاهی که عملیات عمرانی آن در حال پیشرفت است مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب پذیرای بیش 180 طلبه و روحانی باشد و بتوانیم با پرورش طلابی ولایتمدار و انقلابی خدمت بزرگی به انقلاب و اسلام کنیم

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha