چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
تصاویر/ عمامه گذاری طلاب در روز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و حضرت امام صادق (ع)

حوزه/ مراسم عمامه گذاری و جشن و سرور در سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق(ع) در بیوت مراجع تقلید و علما در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر خاتم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم عمامه گذاری و جشن و سرور در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) و با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد، طلاب و فضلا  ملبس به لباس روحانیت شدند و این مرجع تقلید برای عزت اسلام و مسلمین و توفیق طلاب در ادامه مسیر طلبگی خود دعا کردند.

بر اساس این گزارش: این مراسم با حضور علما، روحانیون و شخصیت های حوزوی و استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد، ابتدا مداحان به مدیحه سرایی و جشن شادی در رسای پیامبر خاتم(ص) پرداختند.

این گزارش می افزاید: مشابه همین مراسم در بیوت سایر مراجع و علما،  از جمله آیات عظام نوری همدانی، جوادی آملی، صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی، موسوی اردبیلی، سبحانی، علوی گرگانی بیت مرحوم آیت الله العظمی بروجردی و فاضل لنکرانی و ... برگزار شد.

خاطرنشان می شود: امروز سراسر قم در شادی و شور بود و عاشقان زیادی  از اقصی نقاط کشور با حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران   به جشن و شادی پرداختند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha