جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
9 دی

حوزه/ مردم ایران اسلامی در جریان فتنه ۸۸ با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، اتحاد و همدلی نشان دادند که تا پای جان به آرمان های امام، رهبری و شهدا وفادارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام اصغر دانشی، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد، در جمع مردم و مسئولان، گفت: حکومت جمهوری اسلامی، حکومتی الهی و بر مبنای آموزه های الهی است وهمین مسئله دشمنی استکبار را دو  چندان کرده است.

وی با اشاره به این که دشمنان همواره به دنبال فروپاشی نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: با وجود رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی، سنگ دشمنان و مزوران به سنگ خورده است و نظام اسلامی از همه بحران ها سربلند بیرون آمده است.

رئيس عقيدتی سیاسی نیروی انتظامی استان لرستان با اشاره به فتنه گروه های ضد انقلاب و معاند نظام در کشور، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی در جریان فتنه ۸۸ با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همدلی، نشان دادند تا پای جان به آرمان های امام، رهبری و شهدا وفادارند.

حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: خون شهدا و وتبعیت و پیروی مردم انقلابی و ولایتمدار از مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی بیمه کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان هرگز قابل اعتماد نبوده و نیستند، افزود:آمریکا هرگز قابل اعتماد نیست و به هیچ قطعنامه و عهدی وفادار نبوده و نباید به دشمن دلگرم شویم، چرا که دشمنی استکبار با ایران اسلامی دشمنی دیرینه و پایدار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha