یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
المپیاد علمی در حوزه قزوین

حوزه/ المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه قزوین و تاکستان با حضور پرشور طلاب برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین، در حاشیه المپیاد علمی طلاب مدارس علمیه قزوین و تاکستان که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:  خوشبختانه این المپیاد، چهارمین المپیاد علمی طلاب حوزه های علمیه استان قزوین است.

وی با بیان این که این المپیاد علمی با شرکت 90 طلبه در دو حوزه علمیه قزوین و تاکستان برگزار شد، تصریح کرد: المپیاد علمی طلاب قزوین همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و در این مسابقات علمی طلاب موفق و توانمندی حضور دارند که باعث افزایش سطح علمی مسابقات شده است.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: این المپیاد باعث می شود که استعدادهای آنها شکوفا شده تا بتوانند در آینده از استعدادها و توان علمی ایجاد شده در فضای استان، در جهت پیشبرد امور کشور استفاده کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین بیان داشت: این المپیاد به صورت سه مرحله ای برگزار شده و نفرات برگزیده این مسابقات ابتدا در مسابقات استانی و سپس کشوری شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: اسامی برگزیدگان این المپیاد در بهمن ماه سال جاری از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اعلام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha