شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علیرضا یونسی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به هجمه فرهنگ غرب به بنیان های خانواده، خواستار تدوین منشور خانواده در قالب مفاهیم بلند عقلانی و وحیانی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، دکتر علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، در نهمین کارگروه تخصصی توسعه و ترویج فرهنگ دینی که به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد، با بیان این که خانواده اساسی ترین عنصر ساختن اجتماع سالم است، اظهار داشت: با توجه به این که دشمنان با قوت بیشتری درصدد مقابله با فرهنگ دینی هستند، باید با بهره گیری از زبان فرهنگ، هنر و بکارگیری شیوه های مورد پسند اقشار مختلف جامعه، برای کاهش و رفع معضلات خانواده ها به خصوص طلاق گام برداشته شود.

وی ادامه داد: در این راستا قطعاً تهیه منشور خانواده در قالب مفاهیم بلند عقلانی و وحیانی و همچنین برگزاری جشنواره زوج های خوشبخت  اقدامی پسندیده و ارزشمندی است.

معاون سیاسی استاندار مازندران اضافه کرد: دشمن و جریان فکری غرب به سردمداری آمریکا به این باور رسیده که تنها جریان فکری و معرفت عقلانی و دینی که می تواند در مقابل تفکر غربی ایستادگی و سد راه قرار گیرد، فرهنگ ناب اسلامی به رهبری ایران است.

وی افزود: علت این که قدرت های بزرگ دنیا حاضر می شوند، پای میز مذاکره با ایران بنشینند، به خاطر این است که می دانند جمهوری اسلامی، پرچمدار همه انقلاب های اسلامی و آزادیخواهان دنیاست.

یونسی با اشاره به هراس استکبار جهانی از ایران، خاطر نشان کرد: انقلاب های دنیا اسیر فروپاشی شدند و مردم آنها دست از آرمان هایشان کشیدند، تنها انقلاب اسلامی ایران است که پس از ایجاد، روز به روز گسترش یافته و خاری در چشم دشمنان می باشد.

وی در پایان با اشاره به این که در خصوص گسترش  فرهنگ ديني  اقدامات خوبي صورت گرفته است، اما هنوز

موانعي وجود دارد، كه بايد با همکاری و هم افزایی همه دستگاه های مرتبط رفع شود، ابراز داشت: قطعاً برگزاري اين جلسات و مصوبات آن با مدیریت حوزه علمیه خواهران، مي تواند گام موثري در اين مسير باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha