پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
محمد حجتی - خطیب جمعه کرمانشاه

حوزه/ آل سعود با قطع رابطه می خواست ایران را منزوی کند، اما با این گونه اقدامات شیطانی، فتنه جویانه و شتاب زده شمارش معکوس اضمحلال خود را به صدا درآورده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بینش و جهان بینی رهبر معظم انقلاب را مانع نفوذ استکبار دانست و گفت: عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب سبب حفظ نظام است و در غیر این صورت، سبب از هم گسستگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه تصریح کرد: حق و باطل همواره با یکدیگر در تضاد بوده اند و با غفلت ایجاد شده از سوی مسلمانان، فساد و مسببین آن درصدد محو اسلام و حق می باشند، لذا باید هوشیار بودو تحرکات دشمنان را رصد کنیم تا بتوانیم تبلیغات و حربه های آن ها را خنثی کنیم.

وی با اشاره به این که مستکبران جهان برای رسیدن به منافع خود دست به هر جنایتی می زنند، ابراز داشت: علما، فرهیختگان و دانشمندان باید با بصیرت کامل و شناسایی توطئه های دشمنان، نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین حجتی در ادامه با اشاره به جنایات حکومت فاسد آل سعود، افزود: کشتار حجاج بیت الله الحرام، کشتار مردم مظلوم و بی گناه مردم یمن و ... نمونه ای از جنایات حکومت فاسد و خبیث آل سعود است که سبب تنفر و انزجار مردم جهان نسبت به آن ها شده است.

وی، آخرین اقدام جنایتکارانه حکومت آل سعود را شهادت آیت الله نمر دانست و گفت: شیخ نمر بزرگ مردی شجاع و آزاده بود که آل سعود به خاطر امر به معروف و نهی از منکر او را به شهادت رساندند

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: اعدام آیت الله نمر مقدمه ای برای قطع روابط آل سعود با ایران و تحریک سایر کشورهای اسلامی علیه جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی در پایان یادآور شد: آل سعود با این کار می خواست ایران را منزوی کند، اما با اقدامات فتنه جویانه، شتاب زده و شیطانی، شمارش معکوس اضمحلال خود را به صدا درآورده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha