چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: ارتباط عمیق‌تر حوزه‌ با سپاه پاسداران موجب حفظ نظام و افزایش توانایی این دو نهاد در ترویج علوم دینی می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی، امروز  در دیدار فرمانده سپاه اقبالیه و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مربیان حلقه‌های صالحین که در محل  حوزه علمیه قزوین برگزار شد، به بیان جایگاه و ارزش جهاد نزد خداوند متعال پرداخت و اظهار کرد: انسان وقتی جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارد و در راه  دین فدا می‌کند، در نزد خداوند جایگاه ویژه‌ای پیدا می‌کند.

وی به ظرفیت حوزه‌های علمیه در ترویج و تقویت علوم دینی در جامعه اشاره کرد و گفت: ارتباط عمیق‌تر حوزه‌های علمیه با سپاه پاسداران موجب افزایش توانایی این دو نهاد در ترویج علوم دینی می‌شود.

نقش محوری روحانیت در کشور

در ابتدای این دیدار سرهنگ محرم علی والدی، فرمانده سپاه اقبالیه با بیان این‌که روحانیت چه پیش از انقلاب و چه پس از آن، نقش محوری در کشور داشته است، افزود: امروز هم روحانیت و حوزه‌های علمیه در کشور  و در استان نقش محوری دارند و باید بیش از گذشته تقویت شوند.

والدی تصریح کرد: حضور علما در برنامه‌های سپاه از جمله برنامه‌های حلقه‌های صالحین، موجب پربارتر شدن این برنامه‌ها شده و این حضور می‌تواند پررنگ‌تر از گذشته باشد.

این مسئول بیان داشت: در برخی از روستاها نبود روحانی موجب تضعیف دین و مسائل شرعی می‌شود و امیدواریم با مدیریت شما همه روستاها صاحب روحانی شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha