جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جنبش الاصلاح والوحدة

حوزه/ شیخ عبدالرزاق گفت: به نظر ما اتحادیه عرب دیگر عربی نیست و در واقع امتداد سیاست صهیونیست ها و تکفیری ها می باشد که مساله فلسطین و تکفیری ها را فراموش کرده و تمام همت خود را در خدمت به صهیونیست ها به کار گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در پی تصمیم ظالمانه اتحادیه عرب مبنی بر تروریستی دانستن حزب الله لبنان، شیخ ماهر عبدالرزاق روحانی اهل سنت لبنان و رئیس جنبش الاصلاح والوحدة در بیانیه ای به این مناسبت این سؤال را مطرح کرد که: آیا این یارگیری و جنجال رسانه ای و صف بندی که عربستان علیه حزب الله به راه انداخته فقط به خاطر تعرض به سفارت عربستان است یا عربستان طرح دیگری را در این زمینه دنبال می کند؟

و اگر هم قرار باشد عربستان ناراحت و عصبانی باشد، روابط خود را با دیگری قطع کند و جنجال رسانه ای به راه بیندازد، باز هم باید پرسید کدام حادثه مهم تر است؟ تعرض به یک سفارت؟ یا اشغال فلسطین و توهین به قدس و مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها؟

وی افزود: به نظر ما اتحادیه عرب دیگر عربی نیست و امتداد سیاست صهیونیست ها و تکفیری ها است که مساله فلسطین و تکفیری ها را فراموش کرده، تمام همت خود را در خدمت به صهیونیست ها به کار گرفته و از این رو ما خواستار انتفاضه ای گسترده در مواجهه با توطئه علیه امت عربی و اسلامی و فتنه تکفیری ها به رهبری عربستان هستیم.

شیخ ماهر عبدالرزاق در ادامه بیانیه خود از موضع وزیر امور خارجه لبنان در اعلام مخالفت با این تصمیم اتحادیه عرب تشکر کرد و مقاومت را مایه سربلندی عرب ها دانست.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha