چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام علیزاده موسوی

حوزه/ رئیس پژوهشکده حج و زیارت از برگزاری نمایشگاه فعالان عرصه مقابله با جریان های تکفیری در قم خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: سال گذشته همایش باشکوه مقابله با جریان های تکفیری برگزار شد و آثار و برکات بسیاری نیز برجای گذاشت.

وی افزود: از جمله آثار و برکاتی که این همایش داشت، می توان به آمایش نسبت سنجی فعالیت های این عرصه و هم چنین آشنایی با ظرفیت های حوزه علمیه ونهادهای علمی و تبلیغی کشور و جهان اسلام در زمینه مقابله با تفکرات تکفیری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی اظهارکرد: تجمیع فعالیت ها و پرهیز از کارهای موازی و سطحی از مهمترین کارهایی است، که  باید در این زمینه انجام داد و امسال، این همایش در این قالب و با هدف افزایش بهره روی کاربردی برگزار خواهد شد.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت گفت: در همین زمینه نمایشگاهی از 26 بهمن تا اول اسفند در قم دایر می شود که در آن، تمام فعالان حوزوی برای مبارزه با وهابیت  آثار خود را عرضه می کنند تا خلاهایی که باید پر شود در این نمایشگاه بازشناشی شوند و از فعالیت های جزیره ای جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: از دل این نمایشگاه در عرصه  پژوهش، آموزش و تبلیغ توسط سه کمیسیون، فعالیت های مختلفی انجام می شود.

رئیس پژوهشکده حج و زیارت افزود: در این کمیسیون ها، نخبگان این عرصه که بالغ بر 100 متخصص در  مسایل مرتبط با گروه های تکفیری هستند، شناسایی شده و شرکت خواهند کرد و خلاهای پژوهشی و علمی و تبلیغی که در این زمینه وجود دارد را احصا می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی بیان کرد: این نمایشگاه در تاریخ مذکور در سالن همایش های دفتر تبلیغات واقع در ابتدای خیابان معلم برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha