چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مسعود بصیری بسیج رسانه

حوزه/ امروز از طریق رسانه‌های جمعی فرصت خوبی در اختیار ماست تا بتوانیم، با تعهد و صداقت انقلابی به دفع حملات فرهنگی و اعتقادی دشمن بپردازیم؛ زیرا معتقدیم که رسانه انقلابی باید در خدمت منافع ملی و اهداف دینی باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مسعود بصیری، رئیس سازمان بسیج رسانه کشور عصر امروز در همایش سالانه بسیج رسانه کشور که در مرکز امامت سپاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: به لطف الهی بسیح رسانه با عضویت 8 هزار فعال رسانه‌ای در مدت کوتاه اخیر، توانسته منشاء خدمات و برکات فراوانی در ساماندهی نیروهای انقلابی باشد.

وی افزود: امروز از طریق رسانه‌های جمعی فرصت خوبی در اختیار ماست تا بتوانیم، با تعهد و صداقت انقلابی به دفع حملات فرهنگی و اعتقادی دشمن بپردازیم؛ زیرا معتقدیم که رسانه انقلابی باید در خدمت منافع ملی و اهداف دینی باشد.

بصیری همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر از سوی سازمان بسیج رسانه کشور گفت؛ در آینده نزدیک دو همایش مهم رسانه و اقتصاد مقاومتی و نیز رسانه و رابطه امام و امت برگزار خواهیم کرد.

وی به تشکیل صندوق قرض الحسنه ویژه خبرنگاران در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بین 14 تا 20 هزار خبرنگار در کشور وجود دارند که اکثر اینها با مشکل بیمه و مسکن روبرو هستند.

وی در خاتمه گفت: ما باید با همدلی و بررسی راه‌کارهای کارشناسی، بتوانیم ضمن گرایش دادن رسانه‌ها به اهداف انقلابی دست کم به بعضی از انتظارت صنفی آنها پاسخ دهیم.

دکتر اسدی، استاد دانشگاه و پژوهشگر رسانه نیز با بیان این که جنگ نرم دشمن امروز با ابزارهای رسانه‌ای و فضای مجازی صورت می‌گیرد؛ گفت: ما باید بتوانیم از جهت علمی و محتوایی خود را تقویت کرده و با آموزش مناسب رسانه‌ای به نقش آفرینی در عرصه جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای بپردازیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha