چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مازندران

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: وجود انتخابات آزاد در این نظام مقدس یادگار ارزشمند امام راحل و مورد توجه رهبری معظم انقلاب است که همه باید برای پرشور تر شدن این انتخابات و ایجاد حماسه سیاسی دیگر در کشور تمام تلاش خود را به کار گیرند .

حجت الاسلام ناصرشکریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده و مشارکت آگاهانه توام با بصیرت ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی در انتخابات اسفندماه ، اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان خواهد کشید و همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد.

وی افزود : مردم با حضور حداکثری خود  پای صندوق های رأی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که اسفند ماه امسال برگزار می شود، بار دیگر به ندای رهبری عظیم الشان انقلاب  لبیک می گویند و  با آرمان های امام خمینی (ره) و شهداء ی این نظام مقدس تجدید بیعت خواهند کرد و پایه های فتنه دشمنان قسم خورده به ایران اسلامی  را متزلزل خواهند کرد .

حجت الاسلام شکریان ضمن تاکید بر اهمیت به برگزاری انتخابات در سه دهه گذشته و آینده ایران اسلامی تصریح کرد : وجود انتخابات آزاد در این نظام مقدس یادگار ارزشمند امام راحل و مورد توجه رهبری  معظم انقلاب است که همه باید برای پرشور تر شدن این انتخابات و ایجاد حماسه سیاسی دیگر در کشور تمام تلاش خود را به کار گیرند .

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در این انتخابات تاکید کرد : حضور در انتخابات به لحاظ شرعی یک واجب کفایی نیست؛ بلکه یک واجب عینی است و شرکت در  انتخابات برای همه واجدین شرایط از نظر شرعی واجب است .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر فصل الخطاب بودن  فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات تصریح کرد: چشم نظام و مردم ایران در انتخابات، فقط به رهبری انقلاب است و ایشان به پشتوانه ملت بصیر ایران، تمام فتنه ها و توطئه های دشمن را به خوبی رصد و نقشه دشمنان را خنثی خواهند نمود.

وی گفت: کلید رمز فتنه جدید در انتخابات مجلس و خبرگان، تضعیف جایگاه رهبری است؛ زیرا مستکبران عالم دریافتند علت این که  با تمام پیچیدگی و گستردگی فتنه 88 ، نتوانستند نظام اسلامی را از پای درآورند، حضور ولی فقیه در کشور است.

 عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: عزت، اقتدار و قدرت کشور فقط در سایه سار ولایت فقیه امکان پذیر است و امروز رکن رکین نظام اسلامی و جمهوری اسلامی، ولی فقیه و تنها پرچمدار و علمدار گفتمان انقلاب و حضرت امام(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای هستند که باعث دلگیرمی تمام مسلمان و شیعیان جهان در نیجریه، یمن، عراق، سوریه و... می باشند.

وی اظهار داشت: دشمنان به دنبال تخریب وجهه انتخابات در کشور هستند و می خواهند این حماسه عظیم سیاسی را که ثمره زحمات مردم ، مسئولان و هیئت های نظارتی و اجرایی است، کوچک و مسئله دار جلوه داده و به اصل برگزاری آن، خدشه وارد کنند .

حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان گریزی به اقتدار  ایران در جهان زد و  با اشاره به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج فارس خاطر نشان کرد: این اقدام ایران، قدرت سپاه و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان ثابت کرد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha