شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
بیژن نوباوه

حوزه/ متاسفانه ما جنگ افزارهای رسانه ای لازم را برای مقابله با جنگ فرهنگی ورسانه ای دشمن فراهم نکرده ایم، هر چند که آحاد ملت با تفکر و روحیه انقلابی در میدان حاضر و از انقلاب و ولایت دفاع می کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، بیژن نوباوه، پیش از ظهر امروز درهمایش شهدای خبرنگار در تالار سوره حوزه هنری تهران با تاکید بر اهمیت و تاثیرگذای رسانه، ابزار داشت : امروز رسانه مهمترین رکن قدرت در دنیای معاصر است که به باورسازی در ذهن مخاطب می پردازد.

وی افزود: متاسفانه ما جنگ افزارهای رسانه ای لازم را برای مقابله با جنگ فرهنگی ورسانه ای دشمن فراهم نکرده ایم، هر چند که آحاد ملت با تفکر و روحیه انقلابی در میدان حاضر و از انقلاب و ولایت دفاع می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید به عنوان بسیجی، بدون چشم داشت و توقع، فعالانه در عرصه حاضر باشیم.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در فضای مجازی هم تهدید و هم فرصت است، بیان داشت: امروز دشمن با هوشمندی و لباس زیبای ریا و تزویر رسانه ای به جنگ ما آمده و باید با تقویت و اصلاح درونی خود، به استقامت در این جنگ نابرابر بپردازیم.

نوباوه با اشاره به فعالیت 140 شبکه رادیویی و تلویزیونی علیه انقلاب اسلامی به زبان فارسی، گفت: امروز مسئولان باید رسانه ملی را تقویت کنند، چرا که همسو با اهداف انقلاب به دفاع از آرمان های نظام اسلامی می پردازد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه همه جنگ ما جنگ فرهنگی و رسانه ای است، افزود: جای تاسف است که کمترین بودجه و حمایت از بخش فرهنگ صورت می گیرد و باید برای تاثیرگذاری در جنگ فرهنگی ضمن تقویت حمایت ها، به بازنگری در چگونگی مبارزه اهتمام ورزیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه مهترین رکن بسیج است، یادآور شد: امروز تهدید اصلی ما ناظر به جنگ فرهنگی و رسانه است که نیازمند تغییرات ماهوی در نگاه های فرهنگی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha