چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
انتخابات - رای ملت

حوزه/ استاد حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر این که حضور پرشور مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود، گفت:: تشریح و تبیین دستاوردها و برکات نظام مقدس اسلامی در سه دهه گذشته، بهترین راهکار برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخبات است.

حجت الاسلام محمد حسین کتابچی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: برای داشتن انتخاباتی سالم و پرشور، ضرورت دارد مسئولین از فضای جناحی فاصله گرفته و به صورت بی طرف عمل نمایند، چراکه عملکرد صحیح عوامل اجرایی و نظارتی و همچنین بی‌طرفی آنان و آماده‌سازی فضای پرنشاط و رقابتی، موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.

وی افزود: این که مقام معظم رهبری  امسال را سال دولت و ملت همدلی و همزبانی نامیدند، ارتباط مستقیمی با انتخابات درپیش رو دارد.

استاد حوزه علمیه اصفهان  با بیان این که مقام معظم رهبری دولت را در این نامگذاری در اولویت قراردادند، افزود: این امر بیانگر این نکته است که دولت وظیفه مهم تری در قبال این همدلی دارد و یکی از مهم ترین عرصه های ایجاد این همدلی نیز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام کتابچی در ادامه خاطر نشان کرد: بحث حضور حداکثری مردم در این دو انتخابات بسیار حایز اهمیت است و مردم هوشیار و آگاه ما نیز به این امر واقف هستند، لذا پیش بینی می شود انتخابات اسفند بسیار پر شور و با حضور گسترده آحاد ملت برگزار خواهد شد.

وی اقتدار بیش از پیش نظام را نتیجه حضور حداکثری مردم دانست و گفت:مقام معظم رهبری نیز در همین زمینه همه ملت را فارغ از جریان های سیاسی و حتی مخالفان نظام و رهبری را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کردند بنابراین حضور همه گروه ها در انتخابات یک ضرورت است .

وی ابراز کرد: از مردم انتظار می رود با مطالعه کامل شعارها و گرایش های کاندیداها و برنامه‌های آن‌ها، به افرادی رأی دهند که در جهت اعتلای نظام اسلامی و حل مشکلات اساسی کشور و به خصوص حوزه‌های انتخابیه خود گام بردارند و مسئولین اجرایی انتخابات نیز باید تمامی زمینه‌های برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و باصلابت را فراهم کنند.

استاد حوزه علمیه اصفهان در پایان به نقش های متعدد روحانیت و طلاب در سطح اجتماع اشاره و عنوان کرد: تشریح و تبیین دستاوردها و برکات نظام درسه دهه گذشته بهترین راهکار برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخبات  مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha