یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حسین شریتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان با بیان اینکه امروز بیشترین نگاه حریف به آسیب رسانی از درون انقلاب است، گفت: براندازی انقلاب اسلامی هدف نهایی جریان نفوذ است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز در «همایش بررسی شیوه های نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی و راهکارهای مقابله با آن» که در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه عامل درگیری استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بر سر مسئله ماهیت است، اظهار داشت: برخی از اندیشمندان و ایدئولوگ های غربی معتقد هستند «جدایی دین از سیاست» بدین معناست که دین باید برای سیاست خودکشی کند.  

وی با اشاره به اعتقاد امام راحل(ره) مبنی بر اینکه اسلام ناب ظلم ستیز است، ابراز داشت: دین بدون مولفه ظلم ستیزی به مفهوم اسلام آمریکایی است.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر صدور ماهیت انقلاب، افزود: اسلام یک باور است و برای صدور، نیاز به ویزا ندارد، چرا که فطرت انسان ها، آن را می پذیرد و امروز به وضوح شاهد این مسئله هستیم.

شریعتمداری با بیان اینکه امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با کودتا نمی توانند نظام را سرنگون کنند، ابراز داشت: آنها می دانند فرمول کودتا و جنگ نظامی برای انقلاب کارساز نیست چرا که کانون قدرت در میان توده های مردم است.

وی با بیان اینکه بیشترین نگاه حریف به آسیب رسانی از درون انقلاب است، گفت: براندازی انقلاب اسلامی هدف نهایی جریان نفوذ است. 

شریعتمداری با بیان اینکه نفوذ برای تغییر ساختار نظام صورت می گیرد، ابراز داشت: نفوذ به دوشکل «ورود عامل نفوذی به کانون های تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام» و  «زمینه سازی و نفوذ فاصله دار» خواهد بود. 

وی افزود: یکی از راه های ورود عامل نفوذی به کانون های تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام از طریق انتخابات مجلس است که شورای نگهبان با تدابیر خود، بررسی دقیقی از داوطلبان ورود به این نهاد خواهد داشت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه یکی از راه های بسیار موثر نفوذ به کارگیری میانجی است، اظهار داشت: «سابقه طولانی مسئولیت در نظام» و «شناخت مثبت در میان مردم» دو ویژگی افراد میانجی است. 

شریعتمداری افزود: کسانی که با دارا بودن چنین ویژگی هایی از نظام فاصله بگیرند، آماده شکارشدن هستند، چرا که تابلوی خودی اما زبان دشمن دارند.

وی افزود: امام خمینی(ره) برای مقابله با این فرمول تاکید کردند همواره باید میزان حال فعلی افراد را سنجید.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحریف اصول مبانی انقلاب هستند، ابراز داشت: این شیوه با تغییر دادن خط امام دنبال می شود.

وی با اشاره به اتهام هایی که به نیروهای انقلابی وارد می شود، افزود: برخی افراد به دنبال اجرای برجام می خواستند افکار عمومی را علیه نیروهای انقلابی و متدین بسیج کنند که با تدبیر رهبری موفق نبودند؛ اگر همین نیروهای انقلابی نبودند، دشمن کار خود را پیش می برد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: برخی افراد می خواستند بعد از اجرای برجام به طرح دو پرسش بپردازند که وقتی در مسئله مهمی نظیر چالش هسته ای نیز می توان با آمریکا به توافق رسید و سود سرشار دریافت کرد، چرا در مسائل دیگر با آمریکا کنار نیاییم؛ مقام معظم رهبری نیز برای مقابله با این سخن فرمودند در مقابل آنچه بدست آمده، هزینه بسیار سنگینی پرداخت شده است. 

شریعتمداری با بیان اینکه یکی از اصلی ترین راهکارهای مقابله با نفوذ حفظ فضای انقلابی کشور است، گفت: در روایات تصریح شده که صلوات، نفاق را از بین می برد؛ فرزندان انقلاب باید تابلوی خود را بالا بگیرند تا پرچم انقلاب پایین نیاید. 

وی با تاکید بر اینکه نباید از تهدیدهای دشمن ترسید، تصریح کرد: ایستادگی در مقابل تهدیدهای استکبار یکی از راه های مقابله با نفوذ استکبار است.  

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان، همچنین به فتنه های صدراسلام اشاره داشت و گفت: همواره کلان سرمایه دارها یکی از عوامل ایجاد فتنه بوده اند. 

شریعتمداری در پایان با اشاره به اینکه انتخابات مجلس جای حضور فتنه گران نیست، ابراز داشت: حاضرین در  دوران فتنه شایستگی حضور در مجلس را ندارند.

انتهای پیام/313/33

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha