چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: معاونت فرهنگی آستان، عهده دار وظایف بزرگی است که مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه های علمیه مد نظر دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه»، حجت الاسلام سید محمد سعیدی  امروز درمراسم تودیع معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به رویکرد فرهنگی آستان مقدس و توجه به توسعه کیفی و کمی در این عرصه گفت: آستان مقدس با توجه به مکانت و موقعیت آن، ظرفیت بزرگی برای انجام کارهای فرهنگی است؛ در زمان تولیت های پیشین نیز زمینه سازی های فراوانی انجام شد و در دوره جدید نیز از این ظرفیت به وجود آمده استفاده و حاصل زحمات فرهنگی آنها ارتقا یافت.

وی با بیان این که هر مدیری دارای فکر و روش متفاوتی برای اجرای امور است، اظهار داشت: چشم انداز، چارت و ساختار سازمانی تعریف شده در راستای جلوگیری از هرج و مرج است و مدیر بر اساس این چارچوب ها، کارها را با روش خود پیش می برد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه  معصومه (سلام الله علیها) ابراز داشت: معاونت فرهنگی آستان، عهده دار وظایف بزرگی است که مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و حوزه های علمیه مد نظر دارند.

وی با بیان این که برای رسیدن به جایگاه کنونی فعالیت های فرهنگی در آستان مقدس، زحمات و تلاش های زیادی کشیده شده است، خاطرنشان ساخت: حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در حضور کوتاه مدت، اما با برکت خود در قم و بعد از آن از برکت مزار و تربت این بانو که هجرتی الهی داشتند، چراغ راه شده و میراث گرانسنگ اجدادشان را پاسداری نمودند و آنچه مربوط به ایشان بود را به نحو احسن انجام دادند؛ نقش آفرینی در این عرصه وظیفه ای بر دوش همه ماست؛ از این رو باید از ظرفیت های موجود استفاده حداکثری کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی و معرفی حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی به عنوان معاون فرهنگی آستان مقدس تصریح کرد: امید است ایشان در این سمت با همدلی و همکاری موجب ارتقای امور شوند.

انتهای پیام   15/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha