شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام جمعه اسلام آباد غرب در جمع طلاب و دانش آموزان

حوزه/ امام جمعه اسلام آباد غرب، علما و روحانیون را امین و تکیه گاه مردم خواند، تصریح کرد: روحانیت مسئول تحکیم عقاید و دینداری افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دانش آموزان مدرسه صدرا شهرستان اسلام آباد غرب، از حوزه علمیه این شهرستان بازدید و  با نظام آموزشی حوزه آشنا شدند.

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور، امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در جمع طلاب و دانش آموزان، اظهار داشت: روحانیت در عرصه های مهم و سرنوشت ساز همواره در میدان حاضر شده و نقشی پر رنگ و عملکردی مثبت از خود به نمایش گذاشته است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به وقایع دوره انقلاب، تصریح کرد: حوزویان در بطن وقایع انقلاب بوده و با نقتلاش خالصانه آن ها انقلاب اسلامی ایران رقم خورد.

وی با بیان این که روحانیون تکیه گاه مردم بوده و در تقویت اعتقادات و باورهای مردم نقشی اساسی دارند، ابراز داشت: نقش روحانیت در تحکیم عقاید و دینداری افراد جامعه غیر قابل انکار است، به طوری که اثرپذیری افراد در جامعه از روحانیون بسیار بالا است.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا، مدیر مدرسه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب نیز در این نشست، با تشریح نظام آموزشی حوزه، ارتباط حوزه این شهرستان با مدرسه صدرا را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در نتیجه تعامل خوب حوزه با مدرسه صدرا در سال گذشته تعدادی از دانش آموزان جذب حوزه شدند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم امام جمعه اسلام آباد غرب به همراه مدیر مدرسه علمیه اسلام آباد و جمعی از دانش آموزان مدرسه صدرا از حجره ها و کتابخانه مدرسه علمیه این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha