شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دهه فجر

حوزه/ مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) علاءمرودشت، از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در ایام دهه فجر در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام حسن رضایی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و آغاز سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اظهار کرد: انقلاب مردم ایران و پیروزی آنها در مقابل دشمنان، باعث الهام مردم آزادی خواه در جای جای این جهان پهناور شده و بیداری اسلامی همچون موجی منطقه را در بر گرفته است.

وی اضافه کرد: دهه مبارك و پر فروغ فجر، ماه عسل حماسه و سرافرازی و انقلاب ملتی است كه در زمان اسارت انسان با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای به یاد ماندنی را در تاریخ حیات آدمی رقم زد و فریاد خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏انداز كرد.

مدیر مدرسه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان علاءمرودشت بیان کرد: با توجه به جلسه مشترکی که با مسئولین برگزاری ستاد دهه فجر این شهرستان برگزار شد، برنامه های این حوزه علمیه ارائه و سپس با همکاری دیگر نهادهای دولتی این شهرستان و حضور و فعالیت طلاب این مدرسه، دهه فجر را با بهترین برنامه ها به جهت معرفی اهداف روحانیت در زمینه‌سازی برای پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم آن، معرفی نقش حضرت امام خمینی(ره) به جوانان این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی به مهمترین اقدام این حوزه علمیه در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح ساختمان 287 متری مدرسه علی بن ابیطالب(ع) شهرستان علاءمرودشت كه اين مجموعه شامل قسمت توزيع غذاو سالن غذاخوري و سرويس بهداشتي است، با حضور مسئولین این شهرستان، از مهمترین اقدام این حوزه علمیه در ایام دهه فجر به شمار می آید.

حجت الاسلام رضایی، اضافه کرد: برگزاری جشن بزرگ انقلاب به همت این حوزه علمیه و با همکاری دیگر نهاد های دولتی و حمایت ستاد دهه فجر شهرستان علاءمرودشت استان فارس در این حوزه علمیه با برنامه های سخنرانی ، دعوت از خانواده های ایثارگر و شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه های شاد و متنوع و پخش شیرینی و ... از برنامه های این مدرسه می باشد.

انتهای پیام .. / .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha