سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
قرآن

حوزه/ هر کس زندگی سعادتمندانه، مرگ شهادت گونه، نجات روز رستاخیز و هدایت در روز ضلالت را می خواهد، باید تا می تواند به خصوص در اوقات فراغت، با قرآن انس بگیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، خانم مهدوی، در نشست نقش قرآن در هدایت انسان، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) محمودآباد، با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین(ع) فرمودند "هر کس هدایت را در غیر قرآن جستجو کند گمراه می شود، هر کس قرآن را رها کند، خداوند او را درهم می شکند".

این کارشناس حوزوی با تاکید بر ضرورت انس طلاب باقرآن، خطاب به آنان تاکید کرد: هر آنچه برایتان میسر است قرآن خوانده و در هنگام مطالعه کتاب ها، توجه داشته باشید که اول کتاب خالق و  بعد کتاب مخلوق را قبول نمایید.

استاد حوزه خواهران مازندران با بیان این که باید قدر فرصت ها را دانست، چرا که برزگترین مصیبت از دست دادن فرصتهاست، ابراز داشت: آیت الله العظمی بروجردی فرمودند "از وقت هایی که قرار بود از دست برود، هفده جز قرآن حفظ کردم".

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر کس زندگی سعادتمندانه، مرگ شهادت گونه، نجات روز رستاخیز و هدایت در روز ضلالت را می خواهد، باید تا می تواند به خصوص در اوقات فراغت، با قرآن انس بگیرد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha