شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
اعطای تابعیت سیاسی در بحرین

حوزه/ الوفاق گفت: اعطای تابعیت سیاسی به اتباع بیگانه و تبعات مالی، اقتصادی و معیشتی آن سالیانه به صدها میلیون دینار می رسد در حالی که این بودجه می توانست در راه خدمت به مردم و رفاه آنها خرج شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: بحرین برای حل مشکل ورشکستگی اقتصادی و نابسامانی اوضاع زندگی که این کشور را تهدید می کند باید دست از اعطای تابعیت سیاسی به اتباع بیگانه بردارد؛ چرا که این اقدام نظام، 20 درصد از بودجه کشور را در راه یک اقدام غیر ملی و فاجعه بار تلف می کند.

در بیانیه الوفاق آمده: اعطای تابعیت سیاسی به اتباع بیگانه و تبعات مالی، اقتصادی و معیشیتی آن سالیانه به صدها میلیون دینار می رسد در حالی که این بودجه می توانست در راه خدمت به مردم و رفاه آنها خرج شود نه اینکه در راهی خرج شود که به مشکلات و تهدیدهای کشور بیفزاید.

الوفاق تاکید کرد: اعطای تابعیت سیاسی هرچه زودتر باید متوقف شود و نظام دست از ضایع کردن حقوق و اموال مردم در پروژه های فاجعه بار بردارد، چون نظام با این کار می خواهد یک قشر سیاسی کشور را به کشور تحمیل کند و منافع آنها را بر مردم و شهروندان اصیل بحرینی ترجیح دهد و برای رسیدن به هدف خود با ساختار مردمی بحرین و آینده آن بازی می کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha