جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
انتخابات

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت:معنویت،اخلاص و وحدت حول محور ولایت فقیه رمز اقتدار انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛ حجت الاسلام جلیلیان، عصر امروز در محفل انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت در خرم آباد اظهارداشت: با عمل و پیروی از این سه ویژگی می توان روز به روز بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران افزود و دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرد.

وی بصیرت،دشمن شناسی و استکبار ستیزی را از جمله خصیصه های مهم افراد جامعه برای مقابله با تهاجم دشمن در ابعاد مختلف نام برد و تصریح کرد:مردم با حفظ روحیه بسیجی و استکبار ستیزی و ارتقا بصیرت روز افزون می توانند بر تمامی نقشه های شوم دشمن پیروز شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۷ اسفند سال جاری بیان داشت:مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح و کارآمد تمامی توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی خواهند کرد  و دشمنان نظام را مایوس و دلسرد خواهند نمود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل( ع) استان حرکت حول محور ولایت فقیه همراه با معنویت را تنها رمز اقتدار ایران اسلامی برشمرد و گفت:مردم غیور و سربلند ایران اسلامی با حفظ وحدت و توجه به منویات رهبر معظم انقلاب روز به روز بر اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی می افزایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha