چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان امام جمعه شهرستان بیستون

حوزه/ امام جمعه شهرستان بیستون گفت: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، ذخایری تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی هستند و همواره شاهد آثار و برکات حرکت انقلابی و عاشورایی آن ها در جامعه می باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد حسین ضیغمیان امام جمعه شهرستان بیستون در دیدار با خانواده شهید سلیمی با تبریک به مناسبت ایام حماسه آفرینی دهه فجر عنوان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی نشأت گرفته از مکتب و سیره ائمه اطهار علیهم السلام و تبعیت از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه شهرستان بیستون عنایات خداوند متعال را پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: عنایات پروردگار قدرت و شهامت را در یک طلبه مجاهد قرار داد و با تلاش های بی دریغ، ملت را همراه و همدل با ولایت فقیه کرد.

وی در ادامه با بیان خصوصیات منحصر به فرد شهدا اظهار داشت: خصوصیات اخلاقی و معنوی شهدا آن ها را از دیگران متمایز کرده و مقامات عالیه را نصیب آن ها نمود.

 حجت الاسلام ضیغمیان یادآور شد: شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، ذخایری تمام نشدنی برای انقلاب اسلامی هستند و همواره شاهد آثار و برکات حرکت انقلابی و عاشورایی آن ها در جامعه می باشیم.

 امام جمعه شهرستان بیستون صاحبان اصلی انقلاب را شهدا دانست و تصریح کرد: تنها خواسته شهدا شکل گیری انقلاب اسلامی و تثبیت آن بود که خوشبختانه پس از گذشت 37 سال از عمر انقلاب و با وجود رهبری فرزانه و دلسوز این امانت به خوبی حفظ شده است.

 استادحوزه علمیه اذعان داشت: اعتقاد راسخ و ایمان قلبی شهدا رمز ماندگاری و عظمت اسلام و انقلاب است و این دو ویژگی در شهدا حد و مرزی ندارد.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: شهدا در وصایای خود مردم را به صیانت از آرمان های امام و پیروی از ولایت فقیه فرا می خواندند؛ امروزه عمل به وصیت های شهدا و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن ها ایران اسلامی را از فتنه های دشمنان مصون نگاه می دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha