سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام خمینی

حوزه/ رئیس موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) اصفهان از برگزاری دوره های تخصصی فراگیری سیره امام خمینی(ره) برای طلاب خبرداد.

حجت الاسلام عباس کمساری،  در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز امام خمینی(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی  در خصوص روابط این نهاد با حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: تاکنون رابطه خوبی میان این دو نهاد وجود داشته، اما حقیقت امر آن است که  طلاب خواهر و برادر و همچنین مبلغین حوزوی بهترین و موثرترین ترویج  دهندگان فرهنگ و اندیشه های حضرت امام هستند که باید از آنها استفاده بیشتری ببریم.

وی افزود: جلسات متعددی حوزه علمیه اصفهان برگزار نموده ایم و پیشنهاد ورود به مباحث تخصصی حوزه را ارائه کردیم به این شکل که این اندیشه های ناب، به شکلی نوین و تخصصی در مدارس حوزه های علمیه فراگیر شود .

وی تاکید کرد: موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) اصفهان آمادگی کامل دارد در راستای ترویج اندیشه های  امام، همکاری لازم را با حوزه علمیه اصفهان انجام دهد تا با گسترش این اندیشه ها در بین طلاب، ثمرات فراوانی را به روحانیون هدیه دهیم.

رئیس موسسه نشر و تنظیم آثار امام خمینی(ره) اصفهان با بیان این که این موسسه  از طلابی که پایان نامه های خود را در راستای ترویج اندیشه های امام ارائه دهند، حمایت مادی و معنوی می نماید،تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که همه مردم از این عنصر گرانقدر انقلاب اسلامی، بیشترین بهره را ببرند و هر طلبه ای که فعالیت علمی در این راستا انجام دهد حتما مورد حمایت ما خواهد بود.

حجت الاسلام کمساری در ادامه با اشاره به دیگر برنامه ها بیان داشت: فراخوان جذب دانش پژوه جهت شرکت در کلاس های تخصصی فراگیری سیره حضرت امام خمینی(ره) توسط سازمان حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) به طلاب برادر داده شده که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هم چنین کلاس های آموزش تخصصی اندیشه های حضرت امام(ره) از دی ماه سال جاری با همکاری مدیریت حوزه عملیه خواهران برگزار شد که از این برنامه نیز استقبال خوبی صورت گرفت.

وی در پایان بیان داشت: همه نهاد ها می توانند در انتشار اندیشه ها و سیره ناب حضرت امام(ره) اثر گذار باشند اما حوزه های علمیه به لحاظ جایگاه خاصی که در کشور و در بین مردم دارند می توانند با برنامه ریزی دقیق و همکاری با این سازمان، تأثیرات بیشتری را برجای بگذارند.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک طلبه IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    0 0
    اگر موسسه نشر آثار امام اصفهان یک نمازخانه کوچک در ساختمانش تاسیس کند خیلی ممنون میشوم . شاید در سیره امام نمازخانه جایی ندارد !