چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان، حرکت در مسیر وحدت را ضروری خواند و تصریح کرد: باید وحدت حول محور ولایت فقیه مبنای عمل ما باشد، چرا که خروج از مسیر ولایت، نابودی انقلاب را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، در پنجمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان گلستان در سال تحصیلی 95-94، در مدرسه علمیه امام محمدباقر (ع) گنبدکاووس، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام خمینی (ره) از تمام ظرفیت ها برای به ثمر رسیدن انقلاب استفاده کردند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی تنها مختص ملت ایران نیست و خداوند این نعمت را به بسیاری از امت ها داده است، ابراز داشت: استمرار انقلاب به حرکت در مسیر الهی بستگی دارد و اگر ملت ایران در مسیر الهی گام بر ندارد، هیچ تضمینی برای بقای آن انقلاب نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستا با اشاره به نقش موثر حوزه های علمیه در استمرار انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه در راس سایر نهادها باید قدر انقلاب را بدانند و در حفظ آن کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی عضو شورای در ادامه با اشاره به بیاناتی از امام (ره)، گفت: حضرت امام خمینی (ره) دو آفت را عامل آسیب به انقلاب اسلامی می دانستند، یکی تضعیف زی طلبگی در بین روحانیت و دیگری اختلاف.

وی، گام برداشتن در جهت وحدت را از ضرورت ها خواند و تصریح کرد: باید وحدت حول محور ولایت فقیه مبنای عمل ما باشد، چرا که خروج از مسیر ولایت فقیه، نابودی انقلاب اسلامی را در پی دارد.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ادامه با دعوت از همه به تبعیت از قانون، گفت: اگر قانون اساسی را قبول نداشته باشیم، چگونه می توانیم کشور را به پیش ببریم. قطعا حرکت در مسیر قانون به ایجاد وحدت در جامعه کمک خواهد کرد.

وی در پایان ضمن دعوت از آحاد مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حوزویان استان گلستان هم صدا با مردم عزیز با نشاط و شور همیشگی در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد و ندای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر خواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha