جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
کد خبر: 371875
۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
دهه فجر

حوزه/ رئیس هیئت امنای مجموعه فرهنگی - مذهبی شهید آیت الله دستغیب شیراز، از برگزاری همایش بزرگ"فرزندان روح الله" با حضور علماء، روحانیون و طلاب مدارس شیراز خبر داد.

حجت الاسلام روحانی ، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در شیراز در خصوص برنامه های بزرگداشت دهه فجر، اظهار داشت: به همین مناسبت همایش"فرزندان روح الله" در سومین سال برگزاری با سخنرانی آیت الله سید علی اصغر دستغیب عضو خبرگان رهبری با حضور علما، مسئولین شهر، روحانیون و 60 نفر از طلاب نخبه مدارس شیراز و عموم مردم دوشنبه شب 19 بهمن ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در مسجد شهید دستغیب(ره) شیراز برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این گردهمایی اشاره کرد و گفت: همایش مذکور به منظور بیان ویژگی های انقلاب اسلامی، معرفی اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی، معرفی سیره حضرت روح الله و ... به مدت 4 روز برگزار می گردد.

این فعال فرهنگی خاطرنشان ساخت: انقلاب اسلامی ما قطعا یک انقلاب فرهنگی می باشد. لذا چون یکی از اهداف این انقلاب به تکامل رساندن معنویات می باشد، باید آن را به صورت اختیاری پیش برد. امروزه با جذب جوانان حزب اللهی و ولایتمدار به زیر پرچم انقلاب از شیوه هایی که جوانان 57 انجام می دادند باید برای پذیرش جوانان کوشا باشیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون در این برهه از زمانی که چشم طمع دشمنان بر ایران اسلامی می باشد، باید فرزندان روح الله به صحنه بیایند و با ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی و اشاعه بینش ها و ... قدم بردارند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha