جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
علامه حلی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران ارسال بیش از ۱۰۰۰ اثر به جشنواره علامه حلی مازندران خبر داد و گفت: از این تعداد اثر حدود ۸۰۰ مورد از حوزه برادران و حدود ۲۵۰ اثر نیز از حوزه خواهران استان است.

حجت الاسلام زین العابدین زارع، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در مازندران از ارسال بیش از هزار اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی علامه حلی در مازندران خبر داد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که زمان ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره استانی علامه حلی در مازندران سی ام دی ماه به پایان رسید، افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد حدود 800 خبر از حوزه علمیه برادران و حدود 250 اثر نیز از حوزه علمیه خواهران استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران همچنین از تشکیل شش کارگروه علمی و تخصصی برای بررسی مقالات ارسالی به دبیرخانه جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: فعالیت رسمی این کارگروه های علمی از فردا در استان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام زارع با بیان این که هر یک از این گروه های علمی شامل اساتید و محققان برجسته حوزه و دانشگاه هستند، بیان داشت: در مرحله نخست ارزیابی اجمالی از سوی داوران بر روی مقالات ارسالی انجام و نظر کارشناسی اعلام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مقالاتی که در ارزیابی اجمالی بتوانند حداقل 70 امتیاز را کسب کنند به ارزیابی تفصیلی راه پیدا خواهند کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که در ارزیابی تفصیلی مقالاتی که بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهند برگزیده معرفی خواهند شد، بیان داشت: از نفرات برگزیده نخستین جشنواره استانی علامه حلی مازندران تجلیل ویژه به عمل خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha