چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید احمد الصافی امام جمعه کربلا

حوزه / سید احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی گفت: دانشجویان باید دائما به دنبال حق و احیای نقش خود در جامعه باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی در چهارمین همایش منزلت در تکریم دانشجویان برجسته و موفق دانشگاه های عراق که از سوی آستان مقدس حضرت عباس (ع) در کربلا برگزار شد گفت:  دانشگاه ها و دانشجویان باید دائما به دنبال حق و احیای نقش خود در جامعه باشند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید خودشان را به عنوان یک شخص آگاه و فرهنگی و مسئولیت پذیر در سرنوشت کشور آماده کنند و راضی نشوند که به دور از مسائل جامعه باشند و این حق آن هاست، اما حق نیاز به درخواست دارد و حق گرفتنی است نه دادنی.

وی افزود: مقصود بنده از این حرف این است که هم اکنون کشور گرفتار مشکلات اقتصادی و مالی و کشاورزی است که این مسائل می تواند از طریق ذهن های روشن و پرفروغ فرزندان کشور حل و فصل شود، ما باید به جهان ثابت کنیم که امتی متمدن هستیم و باید وارثان خوبی برای این میراث باشیم.

نماینده آیت الله سیستانی ادامه داد: باید این تمدن را در رفتارها و حل مشکلات تقویت کنیم، نباید هر حرفی را بزنیم اما واقعاً مشکلات بزرگ و محسوسی وجود دارد و ما از صاحبان همت های بلند و رویاهای بزرگ می خواهیم که دست در دست کشور خود نهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha