جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث - پذیرش طلبه

حوزه/ دانشگاه قرآن و حدیث براساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوري و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور،براي تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد براي نیمسال اول سال تحصیلی ۹۶ - ۹۵ از میان برادران و خواهران طلبه ی واجد شرایط از طریق آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.

دکتر حجت معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: کلام امامیه، علوم حدیث گرایش کلام و عقاید، علوم و معارف نهج البلاغه، علوم حدیث گرایش نهج البلاغه، تفسیر روایی، علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث گرایش تفسیراثري، روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا و فقه و مبانی حقوق اسلامی رشته هایی است که در سال آینده تحصیلی پذیرای طلاب دانشجو خواهد بود.
وی تاکید کرد: یکی از شرایط داوطلبان، دارا بودن مدرك سطح دو حوزه و یا مدرك کارشناسی معتبر از دیگر مراکز آموزش عالی به همراه مدرك سطح یک حوزه است.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی WWW.qhu.ac.ir از سایر شرایط نام نویسی و نیز مواد امتحانی، منابع و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی آگاهی یابند.
به گفته دکتر حجت برادران طلبه شاغل به تحصیل در غیر از رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی براي چهار نیم سال از تحصیل رایگان برخوردار خواهند شد.
مهلت نام نویسی در این آزمون تا 30 بهمن 1394 اعلام شده است.

پذیرش طلبه در دانشگاه قرآن و حدیث

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • kiimii.d AE ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
    0 0
    آیا این دانشگاه رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد؟آیا میتوان در آزمون وکالت شرکت نمود