چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
انتخابات

حوزه/ عضو جامعه روحانیت شیراز با اشاره به هراسان بودن دشمن از حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: امروز دشمن درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است.

حجت الاسلام سید مجتبی امامی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات خبرگان رهبری و شورای اسلامی، اظهار داشت: در انتخابات هفتم اسفندماه حماسه ای دیگر از حضور پرشور مردم رقم خواهد خورد .

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود درصدد کاستن از حضور پرشور مردم است، افزود: ترویج دادن فساد در جامعه اسلامی توسط دشمنان از اهداف شوم آنان به شمار می آید، آنها دوستدار این نیستند که  ملت ایران اسلامی در عرصه های مختلفی همانند همه پرسی ها، راهپیمایی ها و ... حضور پیدا کنند؛ لذا در تلاش اند تا از طریق تهدیدهای نظامی، سیاسی، فرهنگی و تبلیغی وارد میدان شوند و با تلاش فراوان درصدد ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند.

عضو جامعه روحانیت شیراز، با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش کردن برای انتخاب فرد اصلح انقلابی، دلسوز نظام و مردم، حضور در پای صندوق های آراء و آفریدن حماسه ای دیگر قطعا حرکت جهادی است که در آموزه های دینی از ارزش بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: به فضل خدای متعال، ملت فهیم مملکت اسلامی ایران، با هوشیاری کامل و با داشتن بصیرت بسیار بالا تلاش خود را دو برابر کرده و فرد اصلح را با در نظر داشتن معیارها انتخاب می کنند و با رای دادن خود آینده ایران اسلامی را بر اساس نیاز جامعه می سازند.

حجت الاسلام امامی، در ادامه  به معیارهای دینی و اخلاقی انتخابات سالم اشاره کرد و اظهار داشت: داشتن اخلاق حسنه و اسلامی، متدین بودن، داشتن تخصص لازم، شجاعت و با کفایت بودن، تلاش برای ساختن ایران اسلامی، بصیرت در هر زمینه، متعهد به قوانین اسلامی وقانون اساسی و ... از معیارهای یک انتخاب خوب می باشد که همه باید به آن اهتمام داشته باشیم.

عضو جامعه روحانیت شیراز تصریح کرد: حماسه آفریدن در انتخابات هفتم اسفندماه، موجب اقتدار نظام اسلامی، تقویت آبروی ملت ایران، تضعیف نقشه های شوم دشمنان و باعث عزت و سربلندی انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha