شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام  سید حبیب الله موسوی در دیدار بامنوچهر کاظمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ امیر کاظمی با اشاره به جایگاه حوزه و روحانیت، گفت: تلاش ها و پیگیری های حوزه در ترویج فرهنگ اسلامی، نشانه توجه و مسئولیت پذیری در قبال وضعیت فرهنگی جامعه بوده که شایسته تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، امیر منوچهر کاظمی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، با تقدیر از تلاش های مدیریت حوزه استان، اظهار داشت: حوزه علمیه کرمانشاه همواره در برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی از جمله مناسبت های ایام محرم، گرامیداشت 9 دی، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ... پیشتاز بوده، از هیچ گونه تلاشی دریغ ننموده است.

فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور ادامه داد: تلاش ها و پیگیری های حوزه علمیه استان نشانه توجه و مسئولیت پذیری در قبال وضعیت فرهنگی جامعه است که این امر شایسته تقدیر و تشکر می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه هایی با موضوع قرآن و حدیث، سبک زندگی اسلامی و ... توسط روحانیون از بهترین راه کارها برای تثبیت فرهنگ غنی و پر بار اسلامی در جامعه بوده و از ترویج فرهنگ منحط غربی جلوگیری خواهد شد.

*ارتش پاسدار ارزش هاست

حجت الاسلام والمسلمین موسوی، نیز در این نشست گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلابی است و تحرکات و تهدیدات دشمنان را با پاسخی مناسب دفع نموده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تقدیر از همکاری امیر کاظمی، افزود: همکاری فرماندهی قرارگاه ارتش در غرب کشور در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و به ویژه ترویج سبک زندگی اسلامی در میان خانواده های ارتشی قابل تقدیر است.

وی خطاب به امیر کاظمی بیان داشت: خوشبختانه با وجود روحیه قوی فرهنگی و تلاش های بسیار در برگزاری برنامه های فرهنگی در سطح شهر، چهره فرهنگی استان در حال تحول بوده که این امر بزرگ ترین نعمت برای نظام و خصوصأ کرمانشاه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان با تشکر از فرمانده قرارگاه ارتش در غرب کشور در خصوص برقراری نظم و حفظ امنیت در ایام انتخابات، گفت: مجاهدت های بسیار ارتش با وجود فرماندهی آگاه، موجب خنثی شدن توطئه های گروهک های تروریستی و برقراری ثبات و آرامش در روز هفتم اسفند ماه شد.

*تقدیر از مدیریت حوزه استان

برپایه این گزارش،در این نشست همچنین امیر کاظمی با اهدای لوح تقدیر و اطلس نبردهای ماندگار که شامل مجموعه ای از عملیات های نیروی زمینی ارتش در 8سال دفاع مقدس است، از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha