دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
طلاب

حوزه/ مدیر دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، برگزاری جلسات اخلاق را یکی از ضروریات خواند و تصریح کرد: از آنجایی که طلبه نیاز به تقویت درون‌مایه‌های معنوی دارد، برگزاری جلسات اخلاق برای آنها الزامی است.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مستمر جلسات اخلاق در این مدرسه، اظهار داشت: سعی مدیریت مدرسه بر اجرای جلسات اخلاق ماهانه، با حضور یکی از بزرگان حوزه است، که در این راستا، امروز شاهد حضور آیت‌الله شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بودیم.

وی با بیان این‌که جلسات هفتگی اخلاق، از برنامه‌های ثابت مدرسه علمیه است، گفت: روال عادی برنامه‌های مدرسه این است که هر هفته، جلسات اخلاق توسط استاد سید طیب موسوی با محوریت موضوعاتی خاص، برگزار شود.

حجت‌الاسلام بلادیان، با اشاره به حضور اساتید اخلاق و مشاوران اعزامی از سوی مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، تصریح کرد: حضور اساتیدی که از قم می‌آیند، تأثیر بسیار خوبی در طلاب دارد.

مدیر دارالعلم آیت‌الله بهبهانی، برگزاری جلسات اخلاق را یکی از ضروریات خواند و تصریح کرد: از آنجایی که طلبه نیاز به تقویت درون‌مایه‌های معنوی دارد، برگزاری جلسات اخلاق برای آنها الزامی است، لذا در این راستا، مدیریت مدرسه علمیه اهتمام زیادی بر اجرای کلاس‌ها و جلسات معرفتی دارد.

وی در پایان با اشاره به حضور شخصیت‌های مطرح حوزوی در این مدرسه، گفت: إن شاءالله در نظر داریم از محضر علمای بزرگ حوزوی، همچون آیت‌الله موسوی جزایری و دیگر بزرگان بهره‌مند شویم و حلقه انسی میان طلاب و این شخصیت‌ها ایجاد کنیم که این روش، تأثیر بسیار مطلوبی بر سیر زندگی طلاب دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha