یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمیسر پلیس شهر بوستون آمریکا

حوزه / کمیسر پلیس شهر بوستون آمریکا گفت:اسلام نه تنها یک دین صلح آمیز است، بلکه تجسم صلح در این دین وجود دارد. همه ما در عمق وجودمان مسلمان بوده و خواستار صلح و آرامش هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ویلیام بی. اوانز، کمیسر پلیس شهر بوستون، پایتخت ایالت ماساچوست در آمریکا، در سخنانش، هنگام بازدید از جامعه اسلامی مرکز فرهنگی شهر بوستون اعلام کرد: اسلام نه تنها یک دین صلح آمیز است، بلکه تجسم صلح در این دین وجود دارد. همه ما در عمق وجودمان مسلمان بوده و خواستار صلح و آرامش هستیم.

او در ادامه سخنانش در دفاع از مسلمانان در مقابل دیدگاه‌های نژادپرستانه و اسلام‌ستیزانه در آمریکا گفت: ما نباید تعصب و کوته فکری علیه جامعه مسلمانان در آمریکا را نادیده بگیریم. آن‌ها بخش مهمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و ما باید امنیت آن‌ها را تامین کرده و در کنارشان باشیم.

کمیسر پلیس شهر بوستون پیش از این نیز از مرکز جامعه اسلامی در این شهر بازدید کرده و با مسلمانان از نزدیک آشنا شده بود. او ماه دسامبر سال گذشته نیز به ملاقات مسلمانان رفته و درباره مشکلات آن‌ها به گفتگو نشسته بود.

این درحالی بود که سخنان کمیسر پلیس شهر بوستون با انتقاد شدید رسانه‌های غربی مواجه شده و آن‌ها سعی کردند به طرق مختلف این سخنان را به چالش بکشند. رسانه‌های متعدد غربی در روز‌های گذشته با برشمردن اسامی اعضای القاعده و داعش در آمریکا و زیرسئوال بردن دیدگاه‌های افراط‌گرایان تکفیری، سعی در تخریب چهره مسلمانان، کمیسر پلیس شهر بوستون و تمام کسانی داشته‌اند که به گونه ای سعی در ایجاد رابطه و دوستی با مسلمانان داشته‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha