شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله بهشتی

حوزه/ نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، آل سعود را تروریست واقعی خواند و گفت: حزب الله به ناحق از شورای همکاری خلیج فارس به سرکردگی عربستان، تروریست خوانده شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، آیت الله احمد بهشتی، امروز در نطق پیش از دستور اجلاس نوزدهم مجلس خبرگان رهبری با تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به تحولات منطقه، جنایات آل سعود در یمن و حمایت از گروه های تروریستی در سایر کشورها را به شدت محکوم کرد و به دفاع از حزب الله لبنان پرداخت و گفت: حزب الله به ناحق از شورای همکاری خلیج فارس به سرکردگی عربستان، تروریست خوانده شده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به برخی ناهنجاری ها و مشکلاتی چون بیکاری در کشور اشاره کرد و از مسئولان خواست برای اشتغال جوانان تدبیری بیاندیشند.

آیت الله بهشتی همچنین از خطر افت علمی در کشور ابراز نگرانی کرد و خواستار ارائه برنامه های راهبردی در این حوزه شد.

وی در ادامه یاد و خاطره آیت الله خزعلی را گرامی داشت و گفت: آیت الله خزعلی به عنوان یک شخصیت دینی و فرهنگی نقش بسزایی در جامعه داشتند، به گونه ای که رحلت ایشان، خلائی را در جامعه به دنبال داشت. رضوان خداوند بر او باد.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری همچنین یاد و خاطره آیت الله واعظ طبسی را گرامی داشته و ارتحال ایشان را تسلیت و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به عنوان تولیت جدید آستان قدس رضوی با حکم رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha