شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مدارس

حوزه/ معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت:برای تربیت دینی دانش آموزان نیازمند حضور و همت مبلغان و مربیان پرورشی هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ یوسفوند امروز در گردهمایی مبلغان اعزامی،طرح امین و مربیان پرورشی مدارس استان لرستان با بیان اینکه امروز مبلغان و مربیان پرورشی باید با آسیب شناسی خطرات جنگ نرم دشمن تلاش کنند در خنثی کردن این نقشه های فرهنگی موثر باشند.

وی با بیان اینکه حضور مبلغان در مدارس به تربیت دینی دانش آموزان کمک شایانی می کند تصریح کرد:با تعامل خوب حوزه های علمیه و آموزش و پرورش به زودی حضور مبلغان در مدارس استان افزایش می یابد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان شناخت ویژگی های مخاطبان ،روحیات آنها و بیان محورهای تبلیغی از سوی مبلغان را راهکاری اثر گذار برای ارائه تبلیغی موفق برشمرد و خاطر نشان کرد:مبلغان و مربیان پرورشی باید با مجهز ساختن خود به دانش و آگاهی هلی روز بتوانند علاوه بر تربیت دینی دانش آموزان ،پاسخگوی سوالات و شبهات آنها در رابطه با عقاید فکری و عقیدتی نیز باشند.

یوسفوند در پایان با بیان اینکه رابطه دوستانه و صمیمی مبلغان و مربیان پرورشی می تواند مراجعه دانش آموزان را به آنها افزایش دهد خاطر نشان کرد:با داشتن خلقی نیکو می توان تربیت دینی را در بین دانش آموزان نهادینه ساخت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha