یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام دهنوی

حوزه/ کارشناس مسائل خانواده گفت : مبلغین درایام تعطیلات برای تبیین مسائل خانواده و تحکیم بنیان خانواده اهمیت ویژه قائل شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین حسین دهنوی ظهر امروز در جمع برخی از طلاب  و روحانیون حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به تعطیلات حوزه ها و امکان بیشتر برای  تبلیغ چهره به چهره گفت: طیبعی است اگر ما گره ای از خانواده باز کنیم، حرکتی به مراتب ماندگار انجام داده ایم؛ لذا نیکوست روحانیون و مبلغین به این مسئله ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد:  می بایست در باب خانواده مطالعه و تحقیق انجام شده و مبلغ با این اصول و روایات آشنایی داشته باشد و اگر هم تخصصی وارد نمی شوند، بد نیست که در این ایام روایاتی که انتخاب کنند که مربوط به خانواده و روابط زن و مرد باشد.

کارشناس مسائل خانواده تاکید کرد:  باید بنیان خانواده تقویت بشود که در این صورت، خانواده دربرابر هجوم دشمنان مقاوم می شوند، اگر نیاز مرد و زن در خانواده برطرف شود، به این معنی که زنان نیازهای عاطفی آنها و مردان نیازهای غریزیشان برآورده شود، هیچ گاه شاهد نفوذ تفکرات دشمنان اسلام به خانواده ها نخواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت دینی ادامه داد : اولویت های ما در تربیت دینی کودکان هستند، تربیت دینی نیازمند یکسری مسائل قبل از انعقاد نطفه همانند لقمه حلال، جلای دل و قلب می باشد.

313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha