شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 375872
۱۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
انقلاب اسلامی ایران

حوزه/نماینده طلاب و فضلای آذربایجان غربی در قم،کنترل و نظارت بر طلاب جدیدالورود به حوزه را بسیار مهم دانست و گفت: در حوزه تاریخ انقلاب اسلامی و مبانی امام(ره) در راستای استکبار ستیزی و اهمیت وحدت در اسلام باید تدریس شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام  مروی نماینده طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، چهارشنبه شب در نشست مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، پیشنهادهایی برای رفع دغدغه‌های رهبری از حوزه بیان کرد و گفت: برگزاری جلسات منسجم و متوالی برای طلاب و روحانیون به صورت استانی و شهرستانی و دعوت از اساتید و شخصیت‌های انقلابی و مبارزین قبل از انقلاب برای تبیین آرمان‌های انقلاب و رهبری می‌تواند در انقلابی ماندن حوزه کمک کند.

وی گفت: تشکیل جلسات مشترک با نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه برای همفکری و تعامل برای اجرای برنامه‌های مجمع در استان‌ها، ارائه طرح و پیشنهاد از طرف کمیته‌های مجمع برای تحقق اهداف رهبری و استفاده کامل از همه ظرفیت‌های مجمع از دیگر راه‌های دستیابی به اهداف رهبری در حوزه است.

نماینده طلاب و فضلای استان آذربایجان غربی در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: تشکیل جلسات مشترک با نماینده ولی فقیه در سپاه، امضا تفاهم نامه همکاری در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، بازدید روحانیون از مناطق جنگی دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و شهدای روحانی و توزیع وصیت‌نامه شهدا در مدارس می‌تواند مانع از انقلاب زدایی از حوزه‌های علمیه شود.

وی کنترل و نظارت بر طلاب جدیدالورود به حوزه را بسیار مهم دانست و گفت: در حوزه علمیه تاریخ انقلاب اسلامی و مبانی امام در راستای استکبار ستیزی و اهمیت وحدت در اسلام باید تدریس و همچنین دوره‌های بصیرت افزایی و احیای گفتمان انقلاب اسلامی باید برگزار شود.

حجت الاسلام  مروی گفت: توزیع ویژه نامه برای آگاهی بخشی به طلاب، تلاش و پیگیری‌های لازم برای تقویت مجامع استانی، آشنا کردن طلاب جوان با ابعاد شخصیتی امام(ره) و رهبری و معرفی مراجع تقلید انقلابی و حامی نظام از راهکار دیگر جلوگیری از انقلاب زدایی در حوزه است.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha