سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تخریب خانه‌های فلسطینی

حوزه / ارتش رژیم صهیونیستی ۲۳۵ خانه متعلق به شهروندان فلسطینی را تخریب کرده است. یک افسر اسرائیلی اعتراف کرد که شدت عمل علیه فلسطینیان بالا بوده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از http://www.972mag.com/ روز چهارشنبه یک افسر ارشد اسرائیلی در کمیته کنست این رژیم اعتراف کرد که شدت عمل علیه فلسطینیان و تخریب خانه‌های آن‌ها بی‌نهایت بالاست.

دراین جلسه ژنرال ارشد یوآو پلی مردخای به کمیته کنست در امور کرانه باختری گفت: شدت عمل ما علیه مردم فلسطین 100 درصد بالاست. مردخای در صحبت‌هایش این رویکرد را برگرفته از دستورات وزارت دفاع اسرائیل عنوان کرد.

طبق آمارهای حقوق بشر در سازمان ملل بیش از 11 هزار حکم دادگاه برای تخریب خانه‌های فلسطینیان صادر شده است. این درحالی است که اسرائیل نه تنها خانه‌های فلسطینیان را تخریب کرده، بلکه به آنان مجوز ساخت خانه خصوصا در کرانه باختری را نمی‌دهد. در ماه‌های آغازین سال جدید میلادی ارتش رژیم صهیونیستی 235 خانه متعلق به شهروندان فلسطینی را تخریب کرده و صدها تن از فلسطینیان از جمله 174 کودک را در عرض یک ماه آواره کرده است که این رقم حداقل در 7 سال گذشته بی سابقه بوده‌است.

شهرک نشینان یهودی کرانه باختری نیز با حمایت نظامیان ارتش مکانیسم‌های خاص خودشان را برای بیرون کردن فلسطینیان دارند، این درحالی است که فلسطینیان بدون هیچ پشتوانه‌ای حتی برای ساخت خانه در زمین‌های متعلق به اجدادشان نیاز به مجوز رژیم اسرائیل دارند.

بسیاری از خانه‌های فلسطینی توسط ارتش اسرائیل و به بهانه نیاز به داشتن مکانی برای آموزش‌های نظامی تخریب می‌شوند. به طوری که همیشه ساکنان فلسطینی آواره شده و شهرک‌نشینان یهودی هرگز مشکلی در این خصوص نداشته‌اند.

طبق گزارش‌ها از زمان اشغال سرزمین‌های فلسطین در 1967 تا کنون رژیم صهیونیستی بیش از 28 هزار خانه متعلق به ساکنان فلسطینی را تخریب کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha