شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 376373
۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
فعالیت های تبلیغی طلاب خواهر در میبد

حوزه/ مدیر مرکز آموزش عالی حوزوی بانوان میبد از گسترش فعالیت های تبلیغی طلاب خواهر این مرکز در خبرداد.

خانم رؤیا دهقانی، مدیر مرکز آموزش عالی بانوان حوزوی میبد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد با اشاره به برنامه های این مرکز  اظهار داشت : درایام نوروز 1395 همراه با حیات دوباره طبیعت، طرح  نسیم معرفت 2  در پارک بها ران میبد  با همکاری  معاونت فرهنگی سپاه ناحیه میبد برگزار شد که در این طرح برنامه های متنوعی برای تمامی گروههای سنی،  توسط طلاب فرهنگی وفعال این مؤسسه اجرا شد.

وی افزود : موضوعات این طرح شامل عناوینی چون «امام مهدی و انتظار»، «ولایت»، «فضای مجازی»، «صبر»، «دوست ودوست یابی»  و «مادر» (ویژه برنامه  ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ) بود.

وی تصریح کرد : در این نمایشگاه غرفه های  متعددی با عناوین : «کودک»، «نوجوان»، «کتاب»، «پاسخگویی به سؤالات دینی و احکام ومشاوره» و «عکس یادگاری باچادر»  برپا شده بود.

دهقانی بیان داشت : غرفه کودک نیز برنامه های متنوعی همچون خانه مادربزرگ با حضور قصه گو همراه با نقاشی زنده و رنگ آمیزی و نقاشی طح های آماده توسط کودکان عنوان کرد و افزود : آموزش وضو و پخش فیلم کوتاه از دیگر برنامه های غرفه کودک بود.

وی  برنامه های غرفه نوجوان را شامل مسابقات دارت، اعصاب سنج، موضوعات اجتماعی و سیاسی و طرج سؤالات هوش معرفتی و مشاوره احکام روز ویژه دختران و بانوان برشمرد.

وی در خصوص برنامه غرفه ی عکس یادگاری با چادر بیان کرد : باهدف تشویق بانوان کم حجاب به رعایت پوشش اسلامی ، این غرفه با ایجاد انگیزه به وسیله ی بستن روسری وشال با طرحهای متنوع و زیبا و آماده کردن مراجعان برای گرفتن عکس یادگاری با چادر، روزی خاطره انگیز را برای آنها رقم زد .

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha