یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام فغانی معاون تبلیغ حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام فغانی، روحانیت را مسئول ابلاغ پیام دین خواند و گفت: اگر زیبایی های دین وارزش های اسلامی به مردم گفته شود، با جان و دل قبول می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین با ارائه گزارشی به مدیر مدیر حوزه استان، مسئله تبلیغ را امری مهم خواند وگفت: طبق آیات قرآن واحادیث نبوی تبلیغ و رساندن پیام دین و قرآن به مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: اگر زیبایی های دین وارزش های اسلامی به مردم گفته شود، با جان ودل قبول می کنند که خوشبختانه امروز مبلغین ومبلغات استان قزوین هم درهجرت بلند مدت وهم در مدارس امین با اخلاص این امر رسالت خطیر ومهم را انجام می دهند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه قزوین به درخواست روستا ها برای حضور روحانی اشاره وعنوان داشت: روستاهای فاقد روحانی از این معاونت درخواست مبلغ دارند و این مسئله  به خاطر ثمرات و برکات طرح امین و تبلیغ بوده که امیدواریم با همکاری بزرگان ومسئولین آموزش وپرورش تعداد مبلغین ومبلغات استان افزایش یابد.

حجت الاسلام فغانی در رابطه با حضور مبلغین ومبلغات در مدارس امین، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 نفر ازروحانیون در قالب طرح امین، در مدارس آموزش و پرورش استان حضور دارند.

وی به طرح تبلیغی بینات هم اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز معاونت تبلیغ از طلب پایه چهارم به بالا، همزمان با تحصیل، در عرصه تبلیغی نیز از وجود آنها استفاده می کند که در حال حاضر تعدادی از این افراد در حال جذب وعده ای دیگر نیز مشغول امر مقدس تبلیغ می باشند.

حجت الاسلام فغانی در پایان با اشاره به طرح هجرت بلند مدت، افزود: آموزش های مهارتی تبلیغی مانند روش بیان احکام، روش سخنرانی و کلاس داری در مدارس بلند مدت برگزار می شود و امروز تعداد زیادی از طلاب داوطلبانه در این دوره ها شرکت می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha